본문 바로가기
♠ 음악방 /클래식

[스크랩] You raise me up/Sop 김치경

by 미스커피 2012. 1. 26.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You raise me up

 

 

When I am down and, oh my soul, so weary;
내가 슬플때, 내 영혼이 지쳤을때

When troubles come and my heart burdened be;
문제가 생길고 내 심장이짓누르듯 힘들어질때

 


Then, I am still and wait here in the silence,
조용히, 그대를 기다립니다.

Until you come and sit awhile with me.
당신이 와서 나와 함께있어줄때까지.

You raise me up, so I can stand on mountains;
당신은 내가 산위에 설수 있도록 일으켜 세워 주시며

You raise me up, to walk on stormy seas;
당신은 내가 폭풍이 치는 바다위에서도 걸을수 있도록 세워 주십니다.

I am strong, when I am on your shoulders;
당신의 어깨에 기댈때는 난 강해집니다.

You raise me up: To more than I can be.
당신은 내가 될수 있는것보다 더욱 크게 키워주셨습니다.

 

 

 

 

You raise me up/Sop 김치경

 

 

 

 

 

출처 : 김치경의 동요나라
글쓴이 : 김치경 원글보기
메모 :